آداک فلو
پروب سطح اسمارت برای مخازن فشار APR-2000/Y
  • عمق مخزن تا 6m
  • دقت %  0.16
  • سیگنال خروجی Hart + 4….20mA
  • ایمنی ذاتی ATEX
توضیحات
توضیحات
زمینه های کاربرد
زمینه های کاربرد
مشخصات
مشخصات
مشخصات فنی
مشخصات فنی
راهنمای استفاده
راهنمای استفاده
توضیحات محصول
  •  
  • عمق مخزن تا 6m
  • دقت %0.16
  • سیگنال خروجی Hart + 4….20mA
  • ایمنی ذاتی ATEX
پروب سطح هوشمند APR-2000/Y برای اندازه گیری سطح در مخازن بسته به کار برده‌‌ می‌شود که در آن جا محیط از بالای مخزن ارزیابی‌‌ می‌شود.

اندازه گیری، با استفاده از فرستنده فشار دیفرانسیلی APRE-2000 اجرا‌‌ می‌شود که جبران فشار استاتیک در مخزن را توانمند‌‌ می‌نماید. مقداری که پردازش‌‌ می‌شود، فشار هیدرواستاتیک محیط اندازه گیری شده در سطح دیافراگم با مهر و موم پایین تر است. این فشار، مجموع فشارهای هیدرواستاتیک فازهای مایع و بخار محیط است. در اکثر موقعیت های اندازه گیری، چگالی فاز بخار، به طور ناچیزی کوچک است و در نتیجه، فشار هیدرواستاتیک اندازه گیری شده، تنها به ارتفاع ستون فاز مایع ربط دارد و به صورت نمایش سطح فاز مایع در نظر گرفته‌‌ می‌شود. در محیط هایی که چگالی فاز بخار، معنادار است، این سطح از طریق روش توصیفی یافت‌‌ می‌شود که به صورت سطح نظری سطح مایعی اعمال‌‌ می‌شود که با افزودن فاز مایع واقعی به فاز بخار متراکم حاصل‌‌ می‌شود.

پروب سطح اسمارت برای مخازن فشار APR-2000/Y برای اندازه گیری سطوح مایع در مخازن بسته به کار برده‌‌ می‌شود که دارای فشار استاتیک تا MPa25 یا MPa 32 در ورژن های خاص‌‌ می‌باشد و به منظور اندازه گیری فشار دیفرانسیلی در امتداد محدودیت هایی چون فیلترها و روزنه‌ها به کار برده‌‌ می‌شود.

پروب سطح اسمارت برای مخازن فشار APR-2000/Y متناسب با دامنه‌ای از کانکتورهای فرایند است که در شرایط متنوع از جمله محیط واکنشی بالا، دماهای بالا و پایین به کار‌‌ می‌آید. پروب سطح اسمارت برای مخازن فشار APR-2000/Y باعث ایجاد سیگنال خروجی 4…20mA و سیگنال ارتباطات دیجیتال در سیستم دو وایری‌‌ می‌نماید. کاربرد لوازم الکتریکی اسمارت، تنظیم نقطه صفر، دامنه اندازه گیری، میرایی،مشخصه تبدیل رادیکال و سایر عملکردها را با استفاده از ارتباط دهنده Aplisens KAP یا با استفاده از PC با مبدل Hart/RS232 و نرم افزار پیکربندی "Aplisens “Raport را مقدور‌‌ می‌سازد.
پروب سطح اسمارت برای مخازن فشار APR-2000/Y فایل مشخصات فنی
پروب سطح اسمارت برای مخازن فشار APR-2000/Y فایل راهنمای استفاده
تامین کننده تمام تجهیزات صنایع آب ، نفت ، گاز و پتروشیمی با ضمانت اصل بودن کالا و قیمت مناسب از برندهای معتبر 
.... قرارداد همکاری با نمایندگان برندهای مختلف در ترکیه و جمهوری اذربایجان ....

نمایندگی رسمی پمپ های caprari ایتالیا - تجهیزات ابزار دقیق TRODEKS انگلستان و BASS INS ترکیه

برای اطلاع از آخرین اخبار مشخصات خود را وارد کنید.
ایمیل
موبایل
کلیه‌ی حقوق مادی و معنوی این وب سایت متعلق به آداک فلو‌‌ می‌باشد
دریافت قیمت آنلاین محصولات
adakflow.comadakflow.com - شیشنبمخص.زخئ - صصص.شیشنبمخص.زخئ